søndag 22. november 2009

Blog candy!

Hurra, hurra, hurra!!!
Endelig har dagen kommet, for åpningen av vår nye utfordrings-blogg!
Alle innlegg vil være både på norsk og engelsk, så her skal det være det rom for alle å delta :)

Hurray, hurray, hurray!!!
Finally the day has come, for our new challenge blog to be opened!
All our enclosures will be written in the norwegian and english language, so everyone in the world have the chance to take part in this :)


----------------------------------------------------------------------

Vi starter opp med utfordringer den 29. november kl 09.00 - vår tid!
Våre utfordringer blir i hovedsak skisser og farger - derav navnet!
Her kan du boltre deg i kreativitet, og lage hva du enn måtte ønske,
så lenge du følger ukens skisse eller farger :)
Og ikke nok med det, du kan fritt kombinere våre utfordringer med andre utfordringer!
Dere kan lese mer om bloggen og utfordringene i sidemargene.

The first challenge starts at 29th of November, at 9 am – our time!
Our challenges will mainly consist sketches and color challenges – therefore “Sketchy Colors”!
You’re allowed to make any creation you like, just as long as the sketch/colors are being followed :)
And you’re also allowed to combine our challenges with others!
You can read more about our blog and our challenges in the sidebars.
--------------------------------------------------------------------------

Det er så stort for oss, å kunne ønske dere velkomne hit til Sketchy Colors!!
Derfor feirer vi åpningen med en blogg-candy – eller to :)
Den første blogg-candy`n går til en av dere som skriver ett innlegg om oss i bloggene deres.
Husk bare på å legge igjen en link til siden/innlegget dere linker til oss i, i kommentarfeltet under dette innlegget!
Den andre blogg-candy'n går til en av dere som velger å følge oss.
Så kjære venner - her har dere muligheter for å vinne to premier :)
Vinnerne av blog candy`n vår trekkes lørdag 28. november kl 21.00 vår tid!

We are so thrilled, to finally be able to welcome you to Sketchy Colors!!
So we’re celebrating the opening, with a blog-candy – or two :)
The first candy will be drawn among those who writes about our blog and candy, in theire own blog.
Remember to link back to us in your own enclosure, and come back here and tell us where you’ve done so, in our comment square!
The second candy will be drawn among those who decides to be our followers.
So dear friends – here you’ve actually two chanses to win the prices :)
The winners will be announced saturday the 28th of November at 9pm – our time!
-----------------------------------------------------------------------------

Candy nr. 1: Scor Pal Inches - trekkes blant alle dere som skriver om oss i bloggene deres:
Candy No. 1: Scor Pal Inches – drawn among those who writes about us in theire own blog:




Candy nr. 2: 4 stempler fra Sugar Nellie - trekkes blant våre følgere:
Candy No. 2: 4 Sugar Nellie stamps – drawn among those who becomes our followers:




Håper dere vil være med oss å leke ;)
We hope you want to play with us :)

Hilsen oss i Sketchy Colors
Love, The Sketchy Color Team


264 kommentarer:

1 – 200 av 264   Nyere›   Nyest»
Hanna sa...

Vad roligt!
Tur att man är uppe tidigt denna söndagmorgon så man är först. Ska genast över till min blogg och skriva om er.
Lycka till!

Papirdilla sa...

Så spennende! Gratulerer og lykke til med bloggen. Gleder meg til å følge med dere. Iler tilbake til bloggen min og forteller om dere.

Klem,
Hanne

Rita sa...

Så spennende nyheter en tidlig søndags morgen!!

Har fortalt om dere i bloggen min:
http://ritaskortverden.blogspot.com/2009/11/julekort.html

Og blitt følger, gleder meg stort til dette, lykke til jenter!!!

Rita

An sa...

Onnittelut! Odotetaan innolla ensimmäistä haastetta!

Anonym sa...

Hei!

Gratulerer med ny blogg, dette må en jo prøve å få vært med på av og til;)
Da har jeg skrevet om dere i bloggen min og lagt meg til som følger!!

Lykke til videre damer;D

Nancy sa...

Gratulerer jenter:O) Dette regnet jeg med, og ble veldig glad når det var en realitet:O)
Jeg er selvsagt en follower og har skrevet litt om dere i bloggen.
Ønsker dere masse LYKKE TIL, og kan nesten ikke vente til morroa er i gang.
Klemmer fra Nancy;O)

Unknown sa...

Gratulerer så masse!!!!
Og så spennande! Gledar meg til følge dere og forhåpentligvis få deltatt i noen av utfordringene også!

Klem,
Jorunn

Papirdilla sa...

Sånn, da var det gjort! Dere finner det jeg skrev her.

Marika/Finland sa...

Ihanaa, odottelen innolla uutta ja mukavan tuntuista haastetta!

annemarie sa...

ooooh how great a new challenge blog. Congratulations witgh this blog.I became a follower and put it on my sidebar to tell evrybody about it. Good luck with your blog.
I can't wait to start with the challenges

hugs Annemarie

Eva-Lena sa...

Gratulerer så mye med ny blog, gleder meg masse til å følge dere:-)

Nå har jeg skrevet om dere i bloggen min, og lagt meg til som følger.

Her er bloggen min
ha en fortsatt fin søndag.

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer jenter! Så gøy at dere meget dyktige, norske damer lar en ny utfordringsblogg bli født! Følger med dere, jeg!:) Lykke til!!

Har laget et innlegg i egen blogg i tillegg til å være følger av bloggen, men nå har jeg glemt hvordan man linker på gammelmåten.. De fleste bruker jo Mr. Linky nå for tiden, så her må jeg lete og spore opp oppskriften på linking igjen. Dere kunne ikke lagt den et sted i sidebaren hos dere??.. ;)

Ha en riktig god søndag! I'll be back! *lol*
Klemmer fra meg; Hege

Ciza Patricia sa...

Så skoj med en ny tävlingssida. :)

Jag har skrivit om er här: http://pysseldags.blogg.se/2009/november/en-ny-harlig-tavlingssida.html

Och jag har även lagt till mig som följare av bloggen. :)
Så nu är det bara att hoppas på tur.

Ha det jättebra allihop.
Kram

Margareth sa...

Dette var spennende og jeg gleder meg til 29. november for å se første oppgave. Utrolig flotte premier dere har i blogcandyen. Ønsker meg veldig en scor pal, så her er det bare å krysee fingre og tær! Innlegget kan dere se her.

Jeg er også blitt en følger av bloggen!

Hege-Annie Simonsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Else Slipsager Petersen sa...

Tillykke med jeres nye challenge blog, glæder mig til at se hvad I finder på.

I er nu linket til min sidebar på min blog

Pia sa...

lyder spændende , glæder mig til at følge bloggen og udfordringerne. Stort tillukke herfra

Cecilie sa...

Gratulerer med ny blogg. Gleder meg til å følge utfordringene deres. Det blir spennende.

Jeg har skrevert om bloggen på http://cecilieskreativeside.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsbloggn-og-blogcandy.html og lagt meg til som følger.

Lykke til!!!
Cecilie

Lenes stempelkrok sa...

Gratulerer med ny blogg!!!
Gleder meg til å følge denne bloggen:):)

Gro sa...

Hei, hei!
Spennende nyheter på en søndag morgen... :-)
Jeg går selvfølgelig for alt som er av bloggcandy, og har lagt meg til som følger og lagt inn litt reklame for dere på bloggen min...
Den kan dere seher

Klem, Gro

Meretekj sa...

Gratulerer så mye med en ny utfordringsblogg!
Dette blir spennende:)
Nå har jeg skrevet om dere i bloggen min,-lykke til:)

Carola sa...

Jätte trevligt med nya utmaningar!

Ida / Little sa...

Dette var gøy å lese, dere er alle 4 utrolig dyktige så det blir kjempe spennende å følge med framover! :)

Har skrevet et lite skryte innlegg om dere i bloggen min å ;) Ha en flott helg.

Klem Ida

Eva Helen sa...

Hurra med ny utfordringsblogg.Så morro.Jeg har blitt følger og har skrevet om det i bloggen min.

Klem Fra Eva Helen

Karina Beck sa...

Tillykke med jeres nye udfordringsblog. Med jer dygtige piger kan det jo kun blive godt. Jeg glæder mig til at følge med her.

Sylwia sa...

Hurraaa I can not wait first challange :D
Hugs from Poland
Sylwia
and of course Im writing about you on my blog http://sylwiascrapworld.blogspot.com/2009/11/sketchy-colors.html

Hege-Annie Simonsen sa...

Fant oppskriften på link - flott at dere har den i sidebaren! :)

Her er link til innlegg om dere i min blogg! :)

Margit sa...

Tillykke med jeres nye udfordringsblog. Det bliver spændende at se, hvad I finder på. ;o)

Fru Sju sa...

Så fint med en ny utfordringsblogg,er herved følger å det ligger link til dere fra sida mi.Lykke til:)

Christine.

Polla sa...

Congrats!
I'm a new follower/
My link on your candy in sidebar

Mervi sa...

Jätte fint, här är min link!

Knerten sa...

Så morsomt; gratulerer med ny blogg ! Jeg har lagt meg til allerede, og gjør en skryterapport i bloggen min også !
Gleder meg til første utfordring allerede !

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg. Nå har jeg skrevet om dere i bloggen min og har blitt en følger:)

Monica sa...

Så spennende!!

Jeg har skrevet om dere i bloggen min. http://acinom1972.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsblogg.html

Lykke til!!!

~Isabell~ sa...

Så spennende, gratulerer med en fresh og flott utfordringsblogg, gleder meg til å følge dere. Har selvsagt lagt meg til som følger og laget et innlegg om dere i min blogg

http://krimsogkrams.blogspot.com/2009/11/en-ny-utfordringsblogg-er-fdt-sketchy.html

Ha en strålende dag

Mvh

Isabell~Taranita

Carrin sa...

Guri så spennende!! Fresh og herlig! :) Me like!!

Håp sa...

Så spennende dette ser ut! :)

Gratulerer med ny utfordringsblogg, gleder meg til å følge dere :)

Jeg har lagt link til dere på bloggen min: http://lindaspapirverden.blogspot.com/2009/11/ny-utfordrings-blogg-og-litt-til.html

Sissen sa...

Oi, så artig, her må jeg følge med :) Har linket fra min blogg!

Grethe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pirkkis sa...

Jag tycker, tycker, tycker!

Anne sa...

Heisann damer! Så spennende og kult at dere har laget en ny utfordringsblogg. Gleder meg til å følge med dere her inne også. Jeg har laget en link og har selvfølgelig blitt følger =)
Og nå skal jeg "hoppe" over til sjefen min og hviske henne noen ord ang. sponsing...

Lykke til!

Klem fra Anne

Grethe sa...

Gratulere og lykke til jenter. Har skrevet om dere i bloggen min, og jeg gleder meg til å følge dere fremover.
Dere er en bukett dyktige jenter :-)

mettepip sa...

Gratulerer masse med ny utfordringsblog fra 4 kjempedyktige jenter! Skal bli spennende å følge dere fremover og delta på utfordringene deres;)
Jeg har selvfølgelig lagt meg til som følger og også laget et innlegg i bloggen min her:

http://mettepipsscrappeblogg.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsblog.html

Lykke til med den nye bloggen!

Kjersti sa...

Så kjekt med ny utfordringsblogg =) Gratulerer så mye,jeg gleder meg masse til å delta på utfordringene som kommer!

Jeg har nå laget ett innlegg om dere i bloggen min . Jeg har også blitt følger av dere =)

Sari sa...

Awesome! I´ll be your follower, absolutely. You girls have stunning works on your blogs, I´m a big fan!! Well, I put some information about you Check this

Mariannes gjenbruk sa...

Så moro ;-)

Benedicte sa...

så flott med ny norsk utfordringsblogg.
har blitt følger, og laget innlegg:
http://benedihs.blogspot.com/2009/11/ny-utfrodringblogg.html

klem fra Benedicte

Vibeke sa...

Så morsomt!! Gleder meg til dere kommer i gang:)

Lykke til jenter:)

Er selvfølgelig en av deres følgere:)

Petraso sa...

http://petraso.blogspot.com/2009/11/ny-utmanings-blogg.html


Jag hänger så klart med på detta och Är både följare och har länkat!!

Så Spännande!

Frøken Ingeniør sa...

Gratulerer med åpning av ny blogg!
Denne blir spennende å følge :D

Har skrive et innlegg om dere i bloggen min :)

Else Britt sa...

Så morsomt med ny utfordringsblogg. Jeg har skrevet om dere i min blogg og jeg gleder meg til fortsettelsen, og jeg er en følger.

Lykke til :-)

Klem fra Else Britt

Janne-Lise sa...

Gratulerer så mye med blogg og så spennende dette ser ut til å bli!!!
Jeg har skrevet om dere i bloggen min og jeg er nå følger av dere.
Her er link til min blogg :
http://janne-lisesverdenavpapirogslikt.blogspot.com/

gleder meg til å følge med dere!!

Karita sa...

How wonderful and exciting news! :) I will put link to your challenge my blog´s sidebar.

Hugs,
Karita

Lene sa...

Va spännande, hit ska jag komma ofta! Grattis till en blogg som helt säkert bli mycket besökt!
ha det bäst!
kram lene

Grethe sa...

blogg innlegget mitt Hobby klem fra Grethe

Gry-Heidi sa...

Gratulerer masse med ny utfordringsblogg :) Skal bli både morsomt og spennende å følge dere :o)
Jeg har selvfølgelig skrevet om dere i bloggen min og lagt meg til som følger.
Ønsker dere lykke til, og takk for at dere tar dere tid til dette :o) Gleder meg til første utfordring !

Klem, Gry-Heidi

Saskia sa...

Good luck with the challenge-blog! Looking forward to the 1st challenge!

Sweet greetings from Belgium,
Saskia :)

**I'm a follower of course :) **

Kristin sa...

Så moro med ny utfordringsblogg! :D
Gratulerer så mye! :) Blir spennende å følge dere! :)

Har skrevet om dere og candyen i bloggen, selvfølgelig! ;)

Grethebella sa...

Gratulerer så masse.
Gleder meg til å følge med på hva som skjer fremover!

Har laget ett innelgg og dere står på følgelisten min fra nå av.

Lykke til!

Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorunn sa...

Så spennende med ny utfordringsblogg! Gleder med til å følge dere videre.

Klem Jorunn

Hege sa...

Gratulerer så mye med ny blogg!

Her har jeg skrevet om bloggen deres!

Jeg har også blitt følger - for denne utfordringsbloggen tror jeg blir bra!

Mass lykke til iallfall!

Elina sa...

Congratulations!! I'm so exciting this new challenge! Your blog looks so so beautiful:) and I am just waiting first challenge...:)
I am a follower now and I have written about your in my blog!

Paula | Pammu sa...

Count me in!! ;)
I'm a follower and my blogpost is here!

Angella sa...

Så gøy, så spennende , så flott jenter....Grattis med ny utfordringsblogg. Jeg er med vettu:)

Jeg har skrevet om dere i bloggen min:)
Lykke til!
Jeg gleder meg

Angella

Camilla sa...

Ett stort Grattis och lycka till från mig.
Ska bli spänande att få följa med på resan.

Mitt inlägg om er

Kram: Camilla

Tone sa...

Så spennenden - skal legge dere inn i bloggen min - helt klart!!! Lykke lykke til jenter!!!

Klem fra Tone

Linda S. L sa...

Gratulerer så utrolig mye med ny blogg og masser av lykke til! Denne vil jeg absolutt følge med på videre og har blitt en følger. OG jeg har laget et innlegg om dere i bloggen min :) den ser dere -her-

klem fra linda

magnholia sa...

Dette så utrolig gøy ut!
Har allerede skrevet om dere i bloggen min!
Gleder meg selv om jeg "dessverre" er på lanzarote neste søndag.
Men det kommer jo fler søndager heldigvis

Gry-Beate sa...

Dette blir spennende, gledr meg til å følge dere. Har skrevet om dere i bloggen, og lagt meg som følger;)

Klem Gry-Beate

Lenas kort sa...

Så morro :-) Jeg har linka dere på min blog :-)

Marit sa...

Dette var gøy!
Ligger et innlegg i bloggen min, og jeg "følger" med dere!

Hilsen Marit

Vibeke sa...

Så gøy!!! Gleder meg til å følge med på bloggen deres og bli med på utfordringene:) Lykke til

Anonym sa...

Gratulerer så mye med ny blogg!! Gleder meg til å følge med dere!;D
klemmer Ida:o)!

Artyjen sa...

Congratulations! Looking forward to popping along every Sunday.
I've written about you here.
and have become a follower too.
Good Luck
xoxo

Nikki sa...

Quick Quick -> 29 November :p
Post on my blog : http://www.nikkiscrap.com/index.php?post/2009/11/22/Sketchy-Colors

Gro sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg. Det blir gøy å følge med, for det var en super kombinasjon dere har valgt. Her finner dere innlegget mitt.

Unknown sa...

Da har eg også fortalt om dere på bloggen min!

HER

Klem,
Jorunn

Heidi sa...

Gratulerer jenter!!!! Gleder meg til å følge md her!!!!
Innlegg laget i min blogg :))

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Adriana Vanderhoeven sa...

Congratulation for the new Blog Challenge!!! Thanks for the chance to win in your candy blog!
I post in my blog and I'm a follower.
Hugs from Argentina
Adriana

Maarit at Violets Corner sa...

Vad spännande! Jag är gärna med :)

Har lagt in en länk till er på min sidebar och har blivit följare.

Vi ses på den första utmaningen.

Klem

Maarit

Svanhild sa...

Dete blir morsomt. Har skrevet om dere på bloggen min og selvfølgelig blitt følger. Er inne hos Marianne så og si hver dag, så dette må jeg få med meg. Lykke til, jenter. Klem fra Svanhild.

Inas lune hjørne. sa...

Da er jeg følger og har publisert et innlegg om dere på bloggen min.

Ønsker dere lykke til - og gleder meg til første utfordring.

Marja Sch sa...

Ohh so lovely a new challenge blog. You are on my blog. LOOK here Hugs Marja

Wendy Swenne sa...

Congratulations on your new challenge blog!!! I always love a challenge.

And thanks for a chance to win.
I put a link on my blog and will become a follower.

Lene S sa...

Gratulerer så mye!! Jeg gleder meg til å følge dere videre. Og jeg har spredd det glade budskap på bloggen min ;)

http://minscrapblog.blogspot.com/2009/11/sketchy-colors.html

Anonym sa...

Et stort tillykke herfra med jeres nye udfordringsblog. Super herligt - jeg kan altid bruge ekstra inspiration.

Jeg har linket:

http://alfiedesign.blogspot.com/2009/11/ny-udfordringsblog-sketchy-colors.html

VH
Alfie.

kotkotin sa...

LOVELY! I NEED NY CHALLENGE !!

Hanna sa...

Hej!

Vad roligt med en ny utmaningsblogg! :o) Har blivit följare här nu, så jag säkert inte missar någon ny utmaning.
Har skrivit om er på min blogg, och satt en länk till er i min sidebar.

Jag håller tummarna...! :o)
//Hanna

Anonym sa...

Congratulations to the new blog! Linked both candys in my sidebar with picture! And be á follower in your blog now- look forward to your first sketch

Hello from elma in germany

cve sa...

I like very much your creation!
my link
http://cvetichka.blogspot.com/2009/11/sketchy-colors-candy.html
and I'm follower!

Marianne/skorpionen sa...

Så spennende! Gleder meg til å følge dere fremover og bli med på utfordringene!
Jeg følger dere samt at jeg har et eget innlegg i bloggen min :)

Lykke til og gratulerer!

Marianne

Lene sa...

Kjempespennende!
Jeg vil gjerne være med på begge blog candyene, så nå ligger det et innlegg om dere i min blogg - og selvfølgelig skal jeg følge dere :)

Lykke til - jeg gleder meg til utfordringene deres!

Her er innlegget mitt:
http://lenesplass.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsblogg.html

Cathrines-creative sa...

Hei, så morro at dere starter opp en utfordringsblogg:-) Dette skal bli morro å følge:-)
Har skrevet om dere i bloggen, og linket hit:-)
Krysser fingrene for en score pal:-)
Lykke til.

Lia sa...

Congratulations!
I inmediatly put your candy in my sidebar and ofcourse i became a follower tight the way.( i don not know if you understand my bad English.
http://liafaesblogspot.com

greetings from the Netherlands

Sandra H. sa...

I am a follower and I also place a write up in my blog with a link back. Can't wait to see everyone's creations!!

Louise sa...

Så kjekt, dette gleder jeg meg til :-)
Har lagt det ut i bloggen min.

http://louisekreativehverdag.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsblogg.html

Loreal Blondi sa...

Hello from Finland! Great that we can take part to your new Challenge blog too.
I have taking your Button to my blogg and told all that new Challenge begins.
I'm your Follower too.
Now I have to wait and see what's coming... :)

José sa...

Good luck with your new challenge blog. I'm looking forward to the first challenge, I made a post on my blog in Dutch, and linked yours and of course I became a follower.
Hugs José

berta / Татьяна Берсенева sa...

oh great! congratulations!!! I'm your follower and I'm waiting for the first color sketch!
I write about this blog here http://happyberta.blogspot.com/2009/11/blog-post_6114.html

Donna sa...

Hi, from GB. Congratulations on you new challenge blog! I have become a follower of course, and have made a post about the launch on my blog See it Here!
Hugs, Donna x

CraftyC sa...

Congratulation son your new blog, I am now following and will add this link to my Challenge Sidebar on my blog!!
Good luck!
Clairexx

Toneloni * Tonje sa...

Hipp hurra!! Så utrolig gøy!

GRATULERER SÅ MYE!

Selvfølgelig må jeg følge dere talentfulle damer (jeg var nr 2 knis). Jeg har også skrevet om dere i bloggen min:
http://cardsbytoneloni.blogspot.com/2009/11/ny-norsk-utfordringsblogg.html

Lykke til - jeg gleder meg til første oppgave

Anne Gerd sa...

Så gøy:o)
Er blitt en følger og lagt et innlegg i
bloggen min

Anita sa...

Gleder meg til å følge med!!! =)

mitt innlegg

Helle sa...

Å gratulrer til dere :-)
Så spennende!!
Hei fra Helle

Knerten sa...

Gratulerer så masse med ny blogg ! Etter et par timer var dere oppe i 45 følgere, nå ser jeg dere er oppe i 153 ! Imponerende. :-) (Var sikker på at jeg hadde lagt inn en kommentar, men...)
HER er hvertfall linken til innlegget om dere på min blog ! Dette er spennende og jeg gleder meg allerede til første utfordring. Blog candy'en ser også spennende ut, og jeg har absolutt bruk for en Scor Pal.. tvi tvi..

cheryl sa...

I have just found your blog and will link you to my side bar thanks for the chance to win love cheryl xx

Camilla sa...

Så morsomt! Gleder meg til å se hva dere finner på:)
Har spredt budskapet på bloggen min

Lykke til!
Masse hilsen fra Camilla

Sirmeli sa...

Uutta kivaa odotellaan;)

Nina sa...

Gratulere med ny utfordringsblogg!! Må jo bare bli følger og skrive noen ord i bloggen ja!

Innlegget ser dere her

Olga Solhaug sa...

Heisan!
Gratulerer så masse!
Har veldig lyst til å prøve meg her og ble følger med glede :)

Hjertelig velkommen

Karin Dahl sa...

Så gøy da damer og ikke minst en stor gratulasjon til dere.
Dene bloggen kan jeg ikke gå glipp av, så jeg måtte jo bare lege meg til som følger.
Gleder meg til å se hva dere kan få til her inne.
Har skrevet noen ord om dere i bloggen min, så nå er det bare å vente på den store dagen, og se hav dere kommer med da:)
Ønsker dere masse til lykke!

Arnlaug sa...

Gratulera med ny spennande blogg:-)

Har skrivd om dere her; http://arnlaugshobby.blogspot.com/2009/11/scetchy-colors-ny-utfordringsblogg.html

Evy-Kristin sa...

Jasså, så det er dette dere har syslet med i all hemmelighet!!!!
Gratulerer så masse, gleder meg til å se hva dere finner på ;o)

*klæmma*

Camilla sa...

Gratulerer jenter!! Det skal bli moro å følge med dere!!:)
Her har jeg skrevet litt om dere!! Ønsker dere masse lykke til!
Klem, Camilla.

Jackie Thomas sa...

Congratulations. I will link your challenge on my blog and look forward to entering. xo Jackie

Anonym sa...

Good luck with your exciting new challenge blog, I'm following and look forward to your first challenge.
I've linked you to my blog here
Barbara

Unknown sa...

Sooo spennande og gratulera soo masse med ny blogg!! Håpar da blir kjekt å følga dekan framøve.. da trur eg veeeeldig på!!!

Eg har skreve om dekan i min blogg..

Lykke til framøve!!!

Aina sa...

Jasså er det her dere har havnet. Gratulerer så mye med ny, spennende blogg!!!
Jeg gleder meg til å se hva slags utfordringer vi får her. Så spennende da :)

❤ Kaia sa...

Skal si jenter....
Så det er derfor dere ikke skal være med i sukkesøtt lenger...
Spennende........
Gleder meg til å se hva dere finner på, og skal prøve å være med på noen utfordringer...
GRATTIS!!!!!!
PS, jeg melder meg som følger jeg.
Ha ei flott uke..
Klem fra Kaia

Gunn-Elin sa...

JUHU!!! Jeg er meg. Gleder meg til å følge dere videre. Nå er jeg fast følger og jeg har reklamert litt i min blogg http://gunn-elin.blogspot.com/2009/11/sketchy-colors.html

Ewelina sa...

congratulates the new challenges. Of course, I follow you. Fantastic candy. thanks for the chance to win.

Merry sa...

Congrats on the start of your new challenge blog....it sounds like lots of fun. I have added a link here

Berit Synnøve sa...

Dette gleder jeg meg til. Det blir spennende. Jeg har skrevet om dere i bloggen min her

Klem fra Berit

HegeHB sa...

Så spennende med ny utfordringsblogg. Her skal jeg følge med:)
Jeg har skrevet om dere i bloggen min.

Cathrin sa...

Gratulerer så mye med ny utfordringsblogg, gleder meg til å følge dere framover. :o)
Har skrevet innlegg i bloggen min og lagt meg til som følger.
Innlegget finner dere her:

http://cattisverden.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsblogg.html

Renée Tilbords Halden/Storbyen sa...

kjempemoro ,link ligger i min blogg:)

Jannhild sa...

Kjempespennende!!! Gleder meg til å følge med dere!!! Jeg har skrevet om dere i bloggen min, og dere finner det her.
Klem fra Jannhild

AnneHP sa...

Dette tror jeg vil bli veldig spennende og følge med på. Alltid morsomt med utfordringsblogger. Har skrevet om dere på min blogg, Her
Lykke til jenter.
Hilsner fra Anne

coby sa...

Hi
Congrats with your great new challenge blog , I put your link on my blog and a little story with it ;)
I wil be joining on sunday .
Looking forward to it !
Here is My link, to this challenge blog ;)
Greetz and hugs coby

Winnie sa...

Gratulerer så mye med ny utfordringsblog,gleder meg til å følge med dere fremover, har skrevet om dere i min BLOG og lagt meg til som følger.

Klem Winnie @ Norwayscrapper

Sian sa...

Woohooo can't wait until next week. I've put a link on my blog, plus I'm a follower.
All the best.
Sian
x

Mary sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg
Har skrevet om den på bloggen min og lagt meg til som følger
http://maryskort.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsblogg.html

Sharon sa...

Good luck with the new blog and I'm looking forward to the first challenge at the end of the month.

bestevenn sa...

Spennende. Denne vil jeg være med på etter hvert.

Plundis sa...

Hei!! Gratulerer med bloggen...dette blir spennende å følge med på. Har lagt ut info om den nye bloggen deres på siden min... http://plundissinekreativiteter.blogspot.com/2009/11/ny-norsk-utfordringsblogg.html
Lykke til!!

tanja sa...

ooooh how great a new challenge blog. Congratulations witgh this blog.I became a follower and put it on my sidebar to tell evrybody about it. Good luck with your blog.
I can't wait to start with the challenges by by tanja

Kym's Crafty Cards sa...

Congratulations on the soon-to-be starting new challenge blog. I shall try and enter as often as I can. What gorgeous blog candy you have put up for grabs. I'd love to win to put them to good use for my cards that I make to sell to raise funds for different charities.

HI have become a follower and have put a link to your blog candy in the main part of my blog here

Best wishes

Kym xxx

Marianne sa...

Gratulerer med ny blogg - dette blir spennende!
Jeg har lagt dere til i min sidebar og så skrevet litt om dere i et innlegg her

Lykke til!

Sakkalo c",)

Vanja sa...

Congratulations with the new challenge blog, I'm looking forward to the first challenge! :) I added your banner with the link to this blog in my sidebar and I'm also a follower.

Hugs, Vanja

Maria Matter sa...

woohoo, a new challenge blog!!!!
Wishing you great success...I posted about it here...
... Joyful Stamper: The Stamping Boutique...New Series.

Thanks so much!
Blessings, Maria

Diamond Doll sa...

I,m looking forward to seeing what the 1st challenge is. I have become a follower and have posted about your new Challenge blog HERE
Goodluck
Trish (-:

Astrid sa...

Gratulerer og masse lykke til jenter!!! Skal bli spennende og følge dere. Gleder meg:-))

Jeg har lagt meg til som følger og skrevet om dere i bloggen min
HER

Klem,
Astrid

Emma sa...

Hi Ladies
Well done and good luck with your new challenge blog. I am following you and have also added a picture and link on my sidebar.
Hugs Emma x

Unknown sa...

I wish you great luck! I have become a follower, and I wrote about your new challenge on my blog

hugs,
Gini

Filharmonica sa...

Så gøy med en ny utfordringsblogg! Og så flott designteam dere har, kjempeflinke damer alle sammen :-) Gleder meg til første utfordrigen1

moi sa...

Great, a new challenge blog!
I became a follower and announce great news here.
Can't wait to start with the challenges.

Good luck, moi

Ane sa...

Gratulerer med ny ytfordringsblogg jenter!!
Har skrevet om dere på bloggen min :) Har også lagt meg til som følger!!

Julye sa...

Can't wait to play! I have a post on my blog and became a follower before reading the conditions so happy to play along.Good luck with the challenge launch . Julye

Maria Therese sa...

så spennende!! Har laga et innlegg i blogen min. gleder meg til å se hva dere finner på ♥

Evy-Kristin sa...

Her er forresten posten i bloggen min som bringer det glade budskap:
http://evykristin.blogspot.com/2009/11/sketchy-colors.html

;o)

Solveig sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg dette blir spennende!

Har skrevet om det i min blogg!

her

Malwina sa...

wonderful candy! thanks for the chance to win!link in my sidebar,I became a follower

Jessie sa...

Can't wait to play along! Thanks for the chance to win! You can find my post here:
http://jessicafitzhenry.blogspot.com/2009/11/new-challenge-blog.html

KarenB sa...

Congratulations on your new blog! I've signed up as a follower and I'm looking forward to seeing the challenges.

Anonym sa...

jeg er med på begge to jeg ;)
har blitt følger og har også skrevet litt om dere i bloggen min ;)

Randi Th. sa...

Gratulerer kjempe masse! For et team dere er!!! Dette blir spennende!
Lykke til!!!
-klem-

Trine Anette sa...

Så spennende.
Jeg har spredd nyheten på min blogg.

mgcreative sa...

congrats on ur opening.
i already ur follower and write about this blog in
thx for the chance to win :)

Whimcees sa...

Hello!

Congratulations on the new blog! I look forward to seeing the new challenge! I have joined as a follower and will put a link to your site on my blog.

Wishing you a good day!

Barbara Diane

Nora sa...

Congratulations to a wonderful Dream Team!
Lovely opening candy - I've spread the word on my blog.
Looking forward to the excitement.
Big hugs,
Nora

sari hänninen sa...

för mig räckte det att se rubriken, för att jag skulle bli intresserad av att följa er. därtill är det en given sak att lämna en kommentar.
om man vinner - så r d bara n trevlig bonus!

Sol sa...

Så artig... Klart jeg vil følge med! Flotte premier dere hadde også! :)

Ангелина sa...

Congratulations, dear ladies!
I love challenges and I love your blog! Cant wait to participate in your challenges!!!

http://angel-artdesign.blogspot.com/

Mari sa...

Gratulerer så mye!
Gleder meg til å følge med på utfordringene!
Jeg har spredd de gode nyhetene på bloggen min :)

http://marisolbakk.blogspot.com/2009/11/sketchy-colors.html

marit80 sa...

Gratulerer med bloggen :) Gleder meg til å følge med dere, og har skrevet litt om dere i bloggen min

Eline sa...

Hei.
Gratulere med spennende blogg =)
Det er klart jeg vil følge med her. har lagt meg til som følge, skrevet om dere i bloggen min og lagt dere til i blogglisten min.

Josee sa...

Congratulations with the new challenge blog, I'm looking forward to the first challenge! :) I added your banner with the link to this blog in my sidebar and I'm also a follower.

Big hugs Josee

Tesa/Therese sa...

Gratulerar till bloggen:o) Ska bli spännande att följa er. Jag ska lägga upp en länk på min blogg inom ngr dagar. Klem

shortyrose sa...

Congratulations to your new challenge blog.
I'm now a follower. I linked your candy on my sidebar.
http://shortyrose.blogspot.com/
Thanks for the chance to win this great candy.

Greetings from Germany
shortyrose

Marie sa...

Så gøy! Gleder meg til første utfordring =) Har skrevet om dere på bloggen min:

http://legojenta.blogspot.com/2009/11/ny-norsk-utfordringsblogg-apner-snart.html

Inger-g sa...

Hei. Dette blir morsomt å følge med på. Innlegg er laget i bloggen min:
http://ingershobby.blogspot.com/2009/11/ny-utfordringsblogg.html

Lykke til!

UlrikaT sa...

Detta blir spennande! Jeg gler meg til første utfordring!!
Jeg har laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2009/11/sketchy-colors.html

Rebeca sa...

Hola, ya me hice vuestra seguidora y anuncie vuestro Candy en mi blog: http://botonesdemilcolores.blogspot.com/

Anette sa...

Kjempespennende blogg dere har laget!! Dette må jeg være med på :) Har laget et innlegg i bloggen min, og skal gjøre meg til følger av bloggen deres :) Gleder meg til første utfordring!!

Her er innlegget om bloggen deres

Hege sa...

Hurra, det sier jeg også!! Gleder meg til å se hva spennende dere finner på:)
Jeg har skrevet om dere og laget link til siden i bloggen min. Og selvfølgelig vil jeg være følger også:)

Lykke til:)

Klem fra Hege.

Hildegunn sa...

Kjempespennende med ny utfordringsblogg!
Jeg vil veldig gjerne være med på alt det morsomme dere steller istand!

Har laget et innlegg i bloggen min, blitt en følger og har lagt til link i sidebaren min.

Ønsker dere masse lykke til!
Gleder meg til søndag!

Klem

Lise Katrine sa...

Gratulerer så mykje, og lykke til!
Gledar meg til å følge dåkke, og ta del i utfordringane når anledningen byr seg :)
Denne sida må eg selvfølgelig legge på bloggen min , og gir dåke en liten omtale :)

Klem

Fru Larsen sa...

Hyggeligt med en ny udfordring - vil helt sikkert kigge forbi igen!

Held og lykke
Fru Larsen

RosaMentos sa...

gratulerer med ny utfordringsblogg;) kommer til å følge med på denne;) har skrevet om dere på bloggen min og lagt dere til som følger:)

Stacie (craft-princess) sa...

New follower and also posted about the new challenge on my blog here.
http://craft-princess.blogspot.com/2009/11/new-challenge.html

Thanks for a chance to win!
-Stacie

iReneM sa...

How exciting.....I am looking forward to your first challenge and have announced it on my blog.

x

Анюта sa...

Hi!
I'm a new follower and my link on your candy in sidebar.
Thank you for the chance to win!

Vroni sa...

Wow, i'm really excited about the first challenge there and also about the blogcandy. I spread the word on my blog and became a follower.
Thanks for the chance.

Hugs,
Veronika

Anonym sa...

Dette blir spennende!! Dere ruler:-).
Har lagt inn i bloggen min om det glade budskap!!

Lori sa...

Hi girls! It is so wonderful to be able to connect with women around the world :D I am just beginning my challenge addiction, so I was so excited to find Sketchy Colors!

I have become your follower and will now post your link on my sidebar
here

Have tons of fun!

Love and hugs ~ xx

Tonje sa...

Å så spennende med en ny challenge blog. Blir artig å se hva dere finner på her...

louisevbg sa...

Åh så trevligt det verkar jag skyndar mig tillbaka till min blogg och berättar om er.
louisevbg.blogg.se

Gunilla/Nilla sa...

Stort GRATTIS och LYCKA TILL! Ska bli härligt att se vad ni kommer att hitta på för kul utmaningar.
Har skrivit om Er på min blogg idag.

Ha en fin dag.
Klem fra Gunilla

Alenka sa...

Congratulations !Good luck with your challenge blog.I have posted about your blog on my blog and become a follower.
My blog
Alenka

Elisabeth sa...

Gratulerer med bloggen! :) Alltid morsomt å kunne følge en ny blogg! Har laget innlegg og bltt følger! Gleder meg til første utfordring!

Marie-Louise sa...

Grattis till ny blogg! Jag kommer säkert att delta i flera av era utmaningar! Har blivit följare och tipsar om denna blogg i min Sidebar. Ha det bra! Kram!

Gro sa...

Så kult! dette gleder jeg meg til. Allid gøy med utfordringer.
Her finner dere en link til mitt innlegg om den nye bloggen.
En link til mitt innlegg

Unknown sa...

ooooh wow I have become a follower and linked the candy to my log - i will also enter this challenge blog to my challenge list cant wait for the first challenge to start :)

strawberry fields sa...

This looks like a fabulous new blog! Can't wait for the first challenge. I've added a link and a post to this blog... http://strawberryfieldsart.blogspot.com/2009/11/new-blog.html#links


hugs
fiona x

Ewik21 sa...

How wonderful and exciting news! :) I've put link to your blog on my sidebar.

Annemarie sa...

Hi,
I'm very curious for the challenges.
I've heard so much about the scor pal. I keep my fingers crossed ;)
You're challenge blog is 2 times in my sidebar.
And I'm a follower. Love the sugar stamps.

Eli Kristin Magnussen sa...

Spennende! Gleder meg til å følge dere! :)

Har blogget om dere også selvfølgelig - se her! Lykke til!

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 264   Nyere› Nyest»