søndag 23. mai 2010

Sketchy Colors #25

Det er søndag, og vi er klar med en ny fargeutfordring her hos Sketchy Colors.
Men aller først har vi selvfølgelig trukket en vinner av forrige ukes skisseutfordring.
Og vinneren av den flotte premien fra D`Amour Allure er;

*************

It is Sunday, and we are ready with a new colour challenge for you here at Sketchy Colors.
But first we have drawn a winner of last week’s sketch challenge.
And the winner of the wonderful prize from D`Amour Allure is:

*


*


*


*


*


ELLINORE
Med dette flotte kortet/ With this wonderful card;



Gratulerer så mye!!
Send oss adressen din til sketchycolor@gmail.com, og du vil snart motta premien din.

*******

Congratulations!!
Please send us your adress to sketchycolor@gmail.com, and you'll soon recive your price.

__________________

Så over til denne søndagens utfordring.
Premien er igjen en kjempeflott pakke ifra D`Amour Allure!!

*******

Then we're heading over to this sunday's challenge.
The prize is again a gorgeous parcel from D`Amoure Allure!!


Premie/Price


Vi har en ny fargeutfordring å by på,
og denne gangen vil vi se prosjekter i JORDFARGER.

*******

We have a new color challenge for you, and this time we want to see projects with 
EARTH COLORS. 





Her er kortene vi i DT har laget denne gangen.


*******
Here is some inspiration from DT.
















Husk å laste opp bidraget ditt til Mr.Linky!
Du har frist på deg til å delta i Utfordring #25 helt fram til lørdag kl 21.00.
Lykke til!

♥ Klem fra oss i Sketchy Colors DT ♥

*******

Remember to upload your creations to Mr.Linky below!
You have until saturday at 9 pm our time, to participate in our Challenge #25.
Lots of luck!


♥ Hugs from us in the Sketchy Colors DT ♥





22 kommentarer:

Lillian sa...

Hei.
Hyggelig å delta på deres utfordring:)Lurer på om jeg har fått linket riktig.Kortet jeg skal delta med kommer ikke direkte.....hva gjør jeg?

Evy-Kristin sa...

*wohooo*
Min første deltakelse her :o)
Tusen takk for all inspirasjon dere deler her!

Lillian; du må klikke på overskriften på innlegget i bloggen din, da kommer den korrekte url-adressen opp ;o)

CraftCrave sa...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [23 May 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

Dorthe sa...

Så prøver jeg med et bidrag til en udfordring igen - det er kun anden gang - men jeg kan vældigt godt lide de udfordringer jeg har set :)
Dorthe

Ann Elin sa...

Hei. Jeg prøver meg på nok en utfordring. Spennende :)
Hilsen Ann Elin

Anita Thorsen sa...

Kjempefin utfordring og lekre bidrag fra dere.
Jeg er med for første gang.
Krysser fingrene:)
Ha ei fin pinsehelg.

Yvonne sa...

Herlig utfordring! Elsker disse fargene, så dette var gøy!
Klem

Pinklady 68 sa...

Flott DT bidrag! Takk for inspirasjon:-)
Klem Laila.

Wenche WTE sa...

Kjekt med utfordringer, flotte DT korter.
Hilsen Wenche

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Dette var en morsom utfordring å jobbe med :)

Pysselbus sa...

Vilken underbar utmaning! Jättekul att jobba med!!!!

Ha det gott!

//Linda

Scrappellen sa...

Kjempefin utfordring og takknemmelig oppgave å jobbe med!:) Takk for masse inspirasjon fra dere!
Klem,Ellen

Jeanette Wallén sa...

Vilken skojig utmaning - jag ska verkligen försöka hinna göra den! Sötaste Dr.Nina tipsade mig att smyga in hit och det är jag glad att jag gjorde!

Ingrid sa...

Lovely challenge. Thanks for the inspiration girls! I liked to join you ones again!
Hugs Ingrid

Jo Ann sa...

Oh my, I love earth colors...Most of my cards fall into this category...LOL The DT did a wonderful job on the sample cards. Happy to join.

Svanhild sa...

Lenge siden jeg har vært med på en utfordring, Jordfager er absolutt meg så det var bare å hive seg på!

Pauline sa...

Herlig utfordring og lekre farger. Nå har jeg for første gang våget meg til å levere et bidrag. :-)

Anonym sa...

Hei! Leverer et bidrag til utfordringen hos dere! Ha en riktig flott helg!

Bente AB sa...

Prøver meg på utfordring for aller første gang. Veldig inspirerende å følge med på utfordringene deres:-)

Marina sa...

Это моя любимая палитра:-) Спасибо!

Janniche Drivdal Eriksen sa...

Nå er det leeenge siden jeg har vært med på enutfordring hos dere -og denne passet meg godt med jordfarger.
Alltid like imponert over å se hva dere tryller frem:)
klem janniche

Gry-Heidi sa...

Super fargeutfordring og nydelige DT-bidrag !

Klem, Gry-Heidi:)