søndag 4. juli 2010

Sketchy Colors #31

Det er sommer og ferietid, også for oss i Sketchy Colors, og derfor har vi en spesiell utfordring til dere denne gangen.
Men aller først har vi trukket en vinner av skisseutfordring # 30, og vinneren av et valgfritt personlig stempel fra Scrapmagasinet denne gangen er...

*******

It is summer and time for vacation, and that goes for us in Sketchy Colors DT too, so this time we have a special challenge for you.

But first we have a winner of sketch challenge #30 and the winner of a personal stamp from Scrapmagasinet this time is….




*


*


*


*

Ane Lene

Og her er det nydelig vinnerkortet.
****
And here is the beautiful winner card.



Gratulerer så mye!!
Send oss adressen din til sketchycolor@gmail.com, og du vil snart motta premien din.

*******

Congratulations!!
Please send us your adress at sketchycolor@gmail.com, and you'll soon recive your price.


______________________________

Dagens utfordring vil gjelde i hele juli, med deadline 31.juli kl. 21.00
Vinnerne, og en ny utfordring presenterer vi for dere søndag 1. aug.
Ja dere leste rett: Vinnerne!
 "Kort & Godt" som er vår juli sponsor vil gi fire av sine aller nyeste stempelplater til fire heldige vinnere. Her er vinnermulighetene store så hiv dere med:)

*******
Today’s challenge is for the whole month of July, and the deadline is 31.July 21.00
We will present the winners, and a new challenge Sunday 1.August.
That’s right. Winners!
 "Kort & Godt" that is out sponsor for July will give away four of their newest stamp sheets to four lucky winners!
Premier/Prices



En utfordring som varer i fire uker må jo være litt spesiell, så her kommer oppgaven:

*******
A challenge that will last for four weeks has to be something special, so here is the challenge for you:



*Vi vil se et kort i fargene turkis, lime og litt rosa.
*Maya har laget en flott skisse vi vil du skal følge,
OG
*Vi vil se en skjult hilsen/tekst på kortet ditt.

******
*Colors: Turquoise, lime and some pink.
*Maya has made a great sketch that we want you to follow,
AND
 *Your card must include a hidden text.

Skissen / The sketch

Farger/Colors: Lime, Turkis & Rosa /Lime, Turqouise & Pink



Det er slett ikke umulig, her ser dere hva vi i DT har laget til denne utfordringen.
Vi har alle sammen brukt av de nye flotte stempelplatene til "Kort & Godt".

******
It is not impossible, and here you can take a look at what DT have made for this challenge.
We have all used new stamps from “Kort & Godt”.






Husk å laste opp bidraget ditt til Mr.Linky!
Du har frist på deg til å delta i utfordringen helt fram til 31.juli kl 21.00.
Lykke til!

Klem fra oss i Sketchy Colors DT

******

Remember to upload your creations to Mr.Linky below!
You have until 31. July at 9 pm our time, to participate in our challenge.
Lots of luck!

Hugs from us in the Sketchy Colors DT

23 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är synd att ni har priser på norska, vilket ju gör att det är meningslöst för alla som inte är från Norge att delta.
/Sofie

Marianne sa...

Ja, det ble sånn denne gangen, men som du ser er en av platene uten tekst, og får vi vinnere utenfor norge, så sørger vi for at det er denne plata som blir premien. Så da håper jeg du allikevel vil delta på utfordringen vår:)

Pinklady 68 sa...

Flotte DT bidrag!
Ha en fin sommer kveld!

Anonym sa...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [04 Jul 12:00pm GMT]. Thanks, Maria

Gro sa...

Morsom utfordring, og så flotte premier!

Ragnhild sa...

Så arti utfordring! Måtte jo kaste meg på den med en gang! :)

Ha en fin sommer!

Nancy sa...

Flotte DT kort, jenter, stilig utfordring.
God sommer;O)

Marianne H sa...

det var en vanskelig utfordring, men morsom :-))

May-Bente sa...

Hei,jenter!!!
Beklager men det feil på nr.14, er det noe dere kan slette, jeg får det ikke til:=)

Kanon flott utfordring!!

Marianne sa...

Det går så bra:)
Takk for at du sier fra:)

Anonym sa...

Heisann!
Tenkte jeg skulle være med på denne morsomme utfordringen! Første gangen jeg deltar..! Håper dere liker kortet mitt!

Sommerklemmer fra Ida:o)

Bococco sa...

Så morsom utfordring! Bidrag levert fra meg! :)

Tove Lise sa...

Hei. Kjempegøy utfordring, og ikke minst utrolig flott premie. Bidraget mitt nr 29 er levert...

Hilsen Tove Lise

Anonym sa...

thanks for the awesome inspiration... I had fun with your challenge!
Pam Going Postal

oheidia sa...

Takk for flott utfordring, har kastet meg med midt i mellom travle feriedager :=)

Silvia, Sly voor intimi sa...

Hi!
Nice challenge, I only have one little problem...No Mr.Linky! So I'll post my entry like this.

Mona sa...

Så fin skisse! Flotte DT-bidrag. Jeg har nettopp lagt inn mitt kort, takk for en fin utfordring!

Mona sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete/Scrappeguri sa...

Så flott en utfordring! Kjempefine DT-bidrag. Denne måtte jeg prøve.

Else Britt sa...

Kjempemorsom utfordring, og så flotte premier, da måtte jeg jo bare prøve meg. Krysser fingrene.

klem fra Virretussa

Unknown sa...

En time igjen til fristen, - men jeg rakk det!!

takk for flott oppgave!

Nica sa...

Opps, la inn feil sted... men denne er allerede over ihvertfall:)

Silje sa...

Ehm, jeg klarte å legge linken min inn i feil utfordring ;) se neste utfordring i stedet! :P