lørdag 16. oktober 2010

Ny Designer/New Designer!

Heisann Sketchy Colors venner!
Vi rusler innom en tur idag for å fortelle en gledelig nyhet!!

Vi er så heldige å ha fått med oss en ny designer på laget,
og vi vil få presentere ELLEN for dere :)

Vi gleder oss kjempemye til å få vise frem hennes nydelige kreasjoner her i bloggen!!

Her er Ellen og litt om henne;
***********************
Hello Sketchy Colors friends!
We are just popping by this morning, to tell you about some happy news!!

We are so lucky to have a new designer on our team,
and we are delighted to present ELLEN for you :)

We are looking forward to showcase here beautiful creations for you!!

Here is Ellen, and a little about her;



Ellen heter jeg, og jeg er en 57 mod. Har 2 barn og 2 nydelige barnebarn, og bor i Sandefjord.

Jeg har alltid likt å holde på med interiør/styling og andre kreative hobbyer. Men på den kreative siden, synes det noen år nå, ikke har vært så veldig mye å velge mellom, for min del.Helt til jeg i vinter kom over noen utrolig vakre julekort, på nettet! Da visste jeg akkurat hva jeg skulle begynne med igjen, og da var det gjort!

I januar 2010 kjøpte meg mitt første verktøy, stempel og papir, og etter det er jeg helt hekta!:)
Nå kan jeg trygt si at lageret er betraktelig større..og konto'en desto mindre:)).
Men absolutt verdt det!

Ingenting annet kan få meg til å la hus være hus..støv være støv, enn kortlaging:))
 Jeg får virkelig roen, når jeg sitter med de vakre papirene og alt "stæsjet".

Ikke minst åpnet det seg en ny verden, da jeg fikk min egen blogg i april,
og kan surfe rundt til alle dere flinke og kreative kortlagere å hente flotte ideér, og inspirasjon

Denne hobby'en er kommet for å bli, i mitt hus!:)

Er utrolig stolt over å ha blitt spurt om å få bli i Sketchy Colors DT, med de mest dyktige scrappere/kortlagere jeg vet om!

Klem fra Ellen

♥♥♥

Hello i am Ellen, and i am born in 57, i have two children
and two gorgeous grand children, and i live in Sandefjord.

I have always liked interior/styling and other creative hobbies.
But when i saw some gorgeous christmas card on the internet last winter, i was hooked!!

In January i bought my first cardmaking stuff, and now the craft room is filled with stuff,
and the wallet is a bit empty ;)

Nothing gets me to relax more than playing with cardmaking :)

When i got my own blog, a whole new world opened up for me,
i get so much inspiration when i surfe the net and look at all the gorgeous creations out there!

I am thrilled to be a part of the design team, with the most talented girls i know off!!

Hugs from Ellen ♥

Ingen kommentarer: