søndag 30. januar 2011

Sketchy Colors #56

Det er det atter søndag, og vi er klare med en ny fargeutfordring her hos Sketchy Colors.
Men aller først har vi selvfølgelig trukket en vinner av forrige ukes utfordring #55:

*******

It is Sunday again, and we're ready with a new color challenge for you here at Sketchy Colors.
But first, we have drawn a winner of last week’s challenge #55:


Med dette nydelige kortet/With this gorgeous card;


Gratulerer så mye!!
Send oss adressen din til sketchycolor@gmail.com, og du vil snart motta premien din.

*******

Congratulations!!
Please send us your adress at sketchycolor@gmail.com, and you'll soon recive your price.

--------------

Denne ukens TOPP 4/This weeks TOP 4:

Nydelige bidrag fra dere alle, Gratulerer!
Ta med dere koden i sidebaren for å legge inn Topp 4 knappen i bloggen deres.

******

Beautiful contributions from all of you, Congrats!
Please grab the code on the sidebar to add the Top 4 badge to your blogs.

--------------------------

Så over til denne søndagens utfordring #56.
Premien hver uke i januar er sponset av Wild Orchid Crafts:

******

Then we head over to this Sunday`s challenge #56:
The prizes each week in January are sponsored by Wild Orchid Crafts:


Vi har en ny fargeutfordring å by på, og denne gangen vil vi se prosjekter i:
 Blått, brunt og hvitt!
*******
We have a new color challenge for you, and this time we want to see projects in:
Blue, brown and white!



Husk at dere kan kombinere alle våre utfordringer med andre utfordringer,
og at dere kan lage hva dere måtte ønske :)

******

Remember that you may combine all our challenges with other challenges too,
and that you can create what ever you like :)

-------------------------

Vi i Sketchy Color DT har som vanlig også lekt oss med ukens farger,
og dette er hva vi kom opp med denne gangen:

*****

The Sketchy Color DT have as usual also played with this weeks colors,
and this is what we came up with this time:

Husk å laste opp bidraget ditt til Mr.Linky!
Du har frist på deg til å delta i utfordring #56 helt fram til lørdag kl 21.00.
Lykke til!
Klem fra oss i Sketchy Colors DT

******

Remember to upload your creations to Mr.Linky below!
You have until Saturday at 9 pm our time, to participate in our challenge #56.
Lots of luck!
Hugs from us in the Sketchy Colors DT


23 kommentarer:

Sigrun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Åååå så kjekt at jeg ble Topp 4 :)
Tusen takk skal dere ha!
Klemmer fra Kristine :)

Sigrun sa...

Prøver igjen.... Det forrige forsøket mitt funktet ikke gitt! Flott utfordringsblogg som jeg er med på første gang, men ikke siste! :O)

Hege sa...

Liker oppgaven og den flotte inspirasjonen fra DT:)
Nå er mitt bidrag levert, og den hyller hverdagsromantikken;)

Anonym sa...

Flott oppgave og nydelige inspirasjons bidrag, prøver meg igjen denne uken;)

Marianns papirgleder sa...

Flott utfordring! Likar å bruke fargekobinasjonen blått og brunt. :)

Anonym sa...

Måtte prøva meg og. Hærlege fargar!!

Anonym sa...

Måtte prøva meg og. Hærlege fargar!!

Mary Marsh sa...

great color challenge-loved the dt cards-gorgeous!!

Pinklady 68 sa...

Herlige farger på ukens utfordring!
Nydelige DT bidrag!!!

Marianne Reijgersberg sa...

Love the color challenge and the beautiful cards of the DT members.
Hugs Marianne

Christine S sa...

Hi, tack för ännu en kul utmaning. Jag har gjort ett Post-it easel kort och använd ett rosa post-it block. Hoppas att det är ok?

Kram
Christine S

scrapsylz sa...

I am not entering with a card, but made a spread this time in dark blue, light brown and a bit of white!
Good luck to everyone!
Love,
Sylvia

June sa...

Utrolig kjekk utfordring:-) Er utrolig lekker fargekombinasjon med blått, brunt og hvitt.
Dette er første gang jeg er med på Sketchy Color sin utfordring og håper jeg fikk til å linke til innlegget mitt :-)

Camilla sa...

Flotte farger å jobbe med:) Første gang jeg er med, morsomt. Flotte bidrag fra DT!

Line A sa...

Flott oppgave!
Lastet opp et bidrag fra meg.. :)

Bodil sa...

Fin oppgave denne gangen også.
Har lagt inn et bidrag :)

Bente sa...

Herlige farger! Lenge siden jeg har deltatt, men nå er jeg med igjen :)))

m.e.r.o. sa...

Thanks for tis challenge, there are sooooo many beautiful things!
regards from spain!
Mero

scrapsylz sa...

Sorry, I seem to have entered the wrong link and don't know how to change that. The right one should be: http://scrapsylz.blogspot.com/2011/02/cj-van-alles-wat.html

Hannapanna sa...

Tack för ännu en rolig utmaning. Som vanligt otroligt vackra kreationer från design teamet. Kram, Hanna

Bente Årstad sa...

Da er jeg med igjen, flott utfordringsblogg dere har.....

Torill sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.